Характеристика на 2клас
Психолого-педагогічна характеристика 2-Б класу.
В класі навчається 26 учнів, з них - 13 дівчат і 13 хлопчиків. Склад колективу стабільний з моменту утворення. Фізичний розвиток учнів задовільний. Відвідуваність на належному рівні, хоча трапляються поодинокі пропуски. Більшість дітей проживають у повних сім'ях. У класу є активні зв'язки з іншими класами,учні беруть участь у спільних заходах.
Основною метою класного колективу є гармонійний розвиток особистостей учнів, формування навичок роботи в команді, виховання відповідальності.
У багатьох учнів спостерігається пасивне ставлення до навчання.
Клас бере активну участь в організації ярмарків та благодійних акцій.
Учні захоплюються різноманітними видами творчості: декілька дівчат займаються танцями, двоє хлопців грають у футбол. Клас відвідує театри та музеї.
Стосунки у класі товариські , діти дружать, проте і конфліктні ситуації мають місце. Дівчата і хлопці товаришують між собою. Лідера в класі одноосібного немає.
Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами. Товаришують і в школі й поза нею. Діти в основному мають задовільний рівень активності.
Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру.
Інколи забувають про прибирання в ігровому куточку. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри.
Практично всі учні вміють читати, списувати, виконувати обчислювальні навички. Всім учням подобається виконувати доручення в класі.
Більша частина батьків зацікавлена в організованості класного колективу, у навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процесу.
Класний колектив знаходиться на достатньому рівні розвитку, демонструє згуртованість і взаємодопомогу. Головною проблемою є пасивність частини учнів у навчальній діяльності.
Рекомендації:
• Проводити тренінги для розвитку комунікативних навичок та згуртованості класу.
• Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.
• Організовувати колективні творчі справи.
• Співпрацювати з шкільним психологом.
• Організовувати семінари або тренінги для батьків із питань виховання.
• Співпрацювати з батьками учнів.