Характеристика учня
2- Б класу
Психолого-педагогічна характеристика
Ілля має навчальні досягнення на низькому рівні. У дитини часто змінюється настрій. Багато часу займає включення в роботу. Учень може зосередитись на завданнях та грі на 5-7 хвилин. Йому характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність. Учень не виявляє зацікавленості до навчання. Потребує постійної мотивації та зміни видів навчальної діяльності.
Словниковий запас учня бідний. Хлопчик недостатньо уважно слухає інструкції. Словесні завдання виконує за допомогою вчителя. Неохоче виконує індивідуальні завдання. Увага нестійка, швидко відволікається. Має недостатньо розвинуту дрібну моторику. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на середньому рівні. Потребує постійної допомоги. Навички самообслуговування розвинуто на достатньому рівні: готує й прибирає робоче місце, розвішує одяг тощо.
Ілля налаштований на спільну роботу з класом. Допомогу приймає не завжди. Інколи виявляє агресивну поведінку, що може бути реакцією на труднощі у спілкуванні або навчанні. Спостерігається недостатньо сформовані навички тонкої моторики: вирізає, робить аплікації неохайно.
Дитина володіє порядковою лічбою в межах 10. Частково знає склад числа. Учневі важко виконувати арифметичні дії над числами. Списує з підручника приклади правильно. Розрізняє основні кольори. Під керівництвом учителя розфарбовує, штрихує, обводить по контуру зразка, працює з пластиліном, конструктором «Лего».
Учень вміє читати й писати, проте робить багато помилок. Почерк неохайний, часто плутає літери та цифри. Темп письма повільний. Може переказати короткий прочитаний текст. Частково засвоює навчальний матеріал. Учень часто уникає виконання завдань, особливо якщо вони складні.
Ілля часто не контролює емоції, може проявляти гнів або невдоволення без очевидної причини.
Дитина потребує допомоги з боку вчителя.