Звіт
Звіт
про виробничу (педагогічну) практику
здобувача вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету
4 курсу групи Пінкл- 41 педагогічного факультету, спеціальності - 013 «Початкова освіта»
Валько Яни Павлівни
Місце проходження практики – Рівненська гімназія №24 Рівненської міської ради
Терміни – 03.02.2025 р. по 13.04.2025 р.
Груповий керівник- доц. Сорочинська Т.А.
Я, здобувачка – освіти 4-го курсу Рівненського державного гуманітарного університету, педагогічного факультету, спеціальності 013 «Початкова освіта».
Була направлена на проходження виробничої (педагогічної) практики на термін з 03.02.2025 по 13.04.2025 року в Рівненську гімназію №24 Рівненської міської ради . Практику проходила у 2-Б класі, класним керівником якого є Блащук Наталія Казимирівна. Вчителька має фахову й методичну підготовку. Присутній асистент вчителя.
Адміністрація гімназії віднеслась до організації практики добре, були надані всі умови для безперервної та систематичної роботи в закладі освіти.
Гімназія відповідає вимогам про забезпечення навчально-матеріальної бази.
"У школі панує радісна атмосфера, де учні та вчителі випромінюють позитив."
Навчальний процес в учнів 2 класу здійснюється за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Романа Шияна. Перелік навчальних предметів: українська мова; українська мова (інтегр); математика; я досліджую світ; я досліджую світ(технології); фізична культура; музичне мистецтво; образотворче мистецтво; англійська мова. При розробці розкладу уроків на тиждень було враховано працездатність учнів – важкі предмети чергуються з більш легкими, це знімає втому і зберігає працездатність на уроках.
Виховна робота у класі взаємопов'язана з процесом навчання. Щодня проводяться ранкові зустрічі за прописаними темами, головна їх функція розвинути, виховати, змотивувати.
У класі 26 учнів. З них 13 дівчаток і 13 хлопчиків. Усі учні класу старанні та відповідальні діти. Клас має «сильних» учнів, та учнів які відстають. Але в цілому діти на свій вік розвиваються нормально.
У результаті співпраці з 2-Б класом, мені було доручено замінити вчителя-класовода в даному класі на період проходження практики, що на мою думку та думку вчителя вдалось у мене добре.
Я ретельно планувала урок, використовуючи календарно-тематичне планування, щоб забезпечити ефективне використання часу, зацікавити учнів, доступно викласти матеріал та підготувати наочні матеріали.
Також я виявила, що учні демонструють кращі результати, коли їм надається можливість самостійно формулювати завдання та правила, а вчитель лише спрямовує їх за допомогою навідних питань. .
Складно було тим, що дітки досить непосидючі, потрібно нагадувати про правила які присутні в класі. Один з головних недоліків полягав у нестачі часу для виконання всіх запланованих завдань.
Співпраця з вчителями під час практики була надзвичайно корисною. Їхні консультації допомагали нам аналізувати свою роботу, виявляти помилки та прагнути до професійного розвитку.
Навіть з урахуванням недоліків, практика
суттєво вплинула на моє професійне зростання. Допомогла виробити багато практичних
умінь та навичок. Також я зрозуміла, що потрібно
вдосконалювати свої
педагогічні
здібності, розширювати свою ерудицію, вчитись контролювати
свою
мову, мислення та уважно слідкувати за працею та мовою учнів
Вчитель – безумовно складна, але разом з тим дуже цікава професія.